مراکز خرید دبی - تور دبی - آرشین پرواز دبی همیشه در تمامی عرصه ها سعی در بهترین شدن دارد و این بار با ساخت تم پارک بالیوود دبی این امر را عملی ساخته است.اگر می خواهید با یکی دیگر از عجایب و شگفتی های دبی آشنا شوید و هیجان بی مانندی را در تور دبی خود تجربه نمایید با ما در این بخش همراه باشید. پس از سالها تجربه ما به خوبی به این مورد اگاه هستیم که اولین قدم در فروش، جذب بازار و مشتری هست. این چرخ غول پیکر که در جزیره بلوواترز واقع شده، منظره پانورامای 360 درجه از خط افق دبی و همچنین جاهای دیدنی دبی را به علاقهمندان نشان میدهد، مثل برج العرب، یکی از بلندترین هتلهای جهان، پالم جمیرا، مجموعهای از جزایر دستساز شبیه نخل که از دریا بازپس گرفته شدهاند و همچنین برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان. بد نیست اشاره کنیم که چراغ های این وسایل نقلیه در طول شب منظره زیبایی را در دبی کریک رقم میزنند، بنابراین اگر قصد بازدید از جاهای دیدنی دبی در شب را داشته باشید، کافیست به دبی کریک، که یکی از مناطق معروف دبی است، بروید. در بالا اشاره کردیم شرکت ما با استفاده از تجربه چندین ساله خود در زمینه واردات پارچه از دبی، و ارتباط خوبی که با شرکت های پخش دارد، کمیسیون خود را از این شرکت ها میگیرد، و بنابراین قیمت تمام شده برای شما، حتی از مواردی که خودتان به صورت مستقیم ثبت به دبی بروید هم کمتر است. طراح اصلی این شرکت مطر بن لاحج بود.

در بازار، مشتریان قادر خواهند بود تا پنبه و پنبه، شفاف و برکت، مخملی و ساج، توری گردنبند و ابریشم واقعی، بهترین پارچه و پارچه با الگوها را ببینند. با این ویژگی منحصر به فرد، شما قطعا میتوانید محصول مورد نظر مشتریان خود را، آسانتر پیدا کنید! را در خود جای داده البته اگر شما از دیدن مارها ترسی ندارید میتوانید از دیدن انواع مارهای خزنده ، مارمولکها ، سوسمارها کوچک و بزرگ هم لذت ببرید همچنین باید بدانید مرکز خرید دبی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان می باشد. رابه استخر ندارید و قبل از ورود به پارک آبی باید ان را به مسیولین تحویل دهند. این پارک آبی دبی، یک بخش اختصاصی برای موج سواری دارد و همین ویژگی وجه تمایز آن از دیگر پارکهای آبی است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیر موجود می باشد. کابین اختصاصی بانوان و کودکان: کابینی است که در انتهای قطار قرار دارد و محیطی آرام را برای آنان فراهم میکند. می توان از نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک دبی به عنوان بزرگترین تجمع گروه های پارچه و پوشاک در جهان نام برد و گفت: شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. در این بازار پارچهها نقش ویژهای را دارند و بزرگترین پخش عمده پارچه در میان کشورهای خاورمیانه و شاید جهان به دبی تعلق دارد. وجود کارخانه و برندهای بیشتر در دبی، در واقع بیان کننده وجود تنوع بیشتر در رنگ و طرح پارچهها است.

دبی، یکی از زیباترین و مدرنترین شهرهای جهان که روزانه هزاران بازدید کننده را به خودجذب میکند. شهرهای مانند دبی و ابوظبی به عنوان مراکز اصلی این صنعت در منطقه شناخته میشوند. اگر شما قصد احداث یک کارخانه بستهبندی ماهی را داشته باشید، منطقی است که این کارخانه را در یکی از شهرهای بندری تاسیس کنید چرا که منبع شما همان دریاست. در دبی موزهای به نام موزهی قهوه تاسیس شده که در آن میتوان روش کار و تهیه قهوه در کشورهای مختلف و ابزار تهیه هر مدل را دید و طعم هر کدام را چشید. برخی از تجار ایرانی نیز به کشورهای دیگر از جمله ترکیه و اروپا نقل مکان کردهاند. بازدید کنندگان این دهکده می توانند بسیاری از بناهای مشهور دنیا را از ۳۲ کشور مختلف در دبی تماشا نموده و در این غرفه ها که به شکل بناهای مهم کشورها ساخته شده ، انواع سوغات ، پوشاک ، خوراکی ها ، صنایع دستی و سایر محصولات کشورهای سراسر دنیا را تماشا و خریداری نمایند . این رستوران جزو 10 رستوران برتر دنیا به شمار می رود که سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از آن و اقامت در برج العرب راهی دبی می شوند. جنگل بارانی از تفریحات دبی بهشمار میرود که جزو بزرگترین جنگلهای مصنوعی دنیا قرار دارد. غالباً هتل برج العرب را به اشتباه « تنها هتل ۷ ستاره جهان» مینامند اما چندین هتل ۷ ستاره دیگر در دنیا وجود دارد که این هتل از همه آنها بهتر است. هتل دریم پالاس: هتل دریم دبی یک هتل میانرده و سه ستاره است در منطقه دیره است که تا فرودگاه بینالمللی دبی ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

در فرودگاه بینالمللی دبی کانترهای پذیرش خودکار بدون نیاز به متصدی وجود دارد که با استفاده از آنها به راحتی میتوان چک-این (check-in) نمود و کارکنان فرودگاه نیز همیشه آمادهی کمک به شما هستند. دبی شهری است مملو از انواع تفریحات که یکی از جذابترین تفریحات در این شهر، بازدید از بزرگترین و بهترین آکواریوم دنیا می باشد. از آنجا که اکثر نمایندگی های معتبر پارچه از سراسر دنیا در بازار پارچه شعبه دارند، بنابراین شما می توانید لباس و پوشاک زیبایی را از این بازار بخواهید و یکی از بهترین روسری های دنیا را برای عزیزان تان خریداری کنید . شما میتوانید در این مرکز خرید ۱۲۰۰ خردهفروشی پیدا کنید که نمایندگی برندهایی مانند اچ اند ام، زارا، فندی، دیور و… با کلیک بر آن، مدت زمان فعالیت ما و همچنین صاحب برند و تعداد شکایات را میتوانید مشاهده کنید! این شهر علاوه بر کلی جاذبه توریستی و گردشگری، یک مرکز جذاب برای تاجران سراسر دنیا هست، چرا که هیچ شرکت و برند بزرگی نیست که در این شهر تجاری دفتر یا شعبه ای نداشته باشد. کار ساخت این بنای عظیم را شرکت معماری Killa Design بر عهده گرفت که اثری درخشان در کارنامه این شرکت است. در این بازار تقریبا همه گونه کالایی را با قیمت های مناسب پیدا خواهید نمود. بازار کار ما را مزونها،پارچهفروشیها و تولیدیهایی در کشور تشکیل میدهند که نیازمند پارچه با کیفیت و با قیمت مناسب هستند. چنانچه مستحضر هستید بازار دبی با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، امارات از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های دبی نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک دبی مراجعه می کنند.

در این رستوران غذاهای بین المللی با بوفه صبحانه روزانه، غذاهای دریایی، مدیترانه ای، عربی و ایرانی سرو می شود. سوئیت ها دارای یک اتاق نشیمن بوده و دسترسی رایگان به سالن اجرا و ترانسفر فرودگاهی نیز در دسترس است.رستوران هتل روزانه صبحانه بوفه برای میهمانان سرو می کند میهمانان هتل آوانی می توانند از باشگاه و یا استخر روباز استفاده کنند. انواع غذاهای عربی و بینالمللی در 9 رستوران این هتل سرو میشود که میتوانید مطابق با سلیقه خود غذای موردنظرتان را انتخاب کنید. محصولات پوشاک اماراتی به دلیل طراحیهای خلاقانه، کیفیت بالا و تطابق با روندهای مد جهانی، در بازارهای بینالمللی مورد توجه قرار گرفتهاند. محصولات پوشاک اماراتی به دلیل طراحیهای خلاقانه، کیفیت بالا و تطابق با روندهای مد جهانی، در بازارهای بینالمللی مورد توجه قرار گرفته اند. خوشبختانه در این نقطه از شهر هتلهای با کیفیت زیادی وجود دارند که تنوع قیمتی آنها باعث شده برای انتخاب یکی از آنها دچار مشکل نشوید. کیفیت ارائه خدمات بسیار عالی و آگاه بودن کارکنان از آداب معاشرت با میهمانان این هتل را در میان مسافران محبوب کرده است. در شهر دبی موزه های زیادی وجود دارد که موضوع اغلب آنها معرفی آداب و رسوم این شهر می باشد و بازدید از برخی از این موزه ها به صورت رایگان می باشد و افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای از بازدید این موزه ها لذت ببرند. مهمانان هتل آپارتمان فلورا کریک دبی می توانند از اینترنت پر سرعت رایگان در هر چند دستگاه و در آپارتمان و همه بخش های هتل لذت ببرند. این هتل خدمات شاتل رایگان به بازاراوت لت و الغریر دبی ارائه می دهد. در نزدیکی هتل چندین مرکز خرید بسیار معروف وجود دارد از جمله مرکز طلای Souk که در فاصله 5 کیلومتری هتل واقع شده است. ولی در روزهای جمعه تنها بعد از ظهرها فعال می باشند.

در شب، فانوس های سنتی با نور پس زمینه روشن می شوند. فروشگاه پلور به عنوان اولین بازار آنلاین پارچه و لباس سنتی ایران، هماکنون در اختیار شماست تا از بازار عمده پارچه دبی استفاده کنید و به این بازار دسترسی آسان و کامل داشته باشید! حدود 170 تولیدکننده و تأمینکننده لباس پوشاک در ابوظبی، دبی و منطقه شارجه وجود دارد. توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک دبی با استفاده از تجربیات بر گذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک دبی و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کند. نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک امارات متحده عربی- دبی ، از بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد پارچه و پوشاک جهان است.همچنین نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک دبی بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد آموزش و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده آموزشی پارچه و پوشاک با بالاترین استاندارد های ممکن در حوزه کار حرفه ای پارچه و پوشاک است. هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه تازه های علمی در رشته پارچه و پوشاک است که منجر به ارتقا سلامت و دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می شود. وجود ۲۰ پنگوئن در این پیست که از تگزاس آورده شده اند و به همراه یک دامپزشک و چندین خدمه برای تهیه غذا که پنگوئن ها سلامت بمانند و محیط طبیعی برایشان فراهم شده به واقع این مجموعه را بی نظیر می سازد.

در بازار پارچه در دبی، خیاط نیز کار می کند، آماده برای یک مدت کوتاه برای تحقق بخشیدن به هر یک از رویاهای خود به حقیقت می پیوندند. عکاس ها بیشتر دوست دارند در شب به عرشه بروند، به خاطر منظره پانوراما از روشنایی شبانه شهر دبی که خیلی هم معروف است. گردشگران تور دبی خیلی دوست دارند از این بازار خرید کنند در حالیکه بعضی از مغازه های این بازار کالاهایی با قیمت ارزان عرضه میکنند. 3-افراد زیر 21 سال باید فرم رضایت والدین را پر کنند و سپس وارد این مجموعه تفریحی دبی شوند. ویترین به ویترین، مغازه ها پر از دستبند، گردنبند، انگشتر، الماس، زمرد، یاقوت و یاقوت کبود هستند، که باعث می شود سوق طلا یکی از پر طرفدارترین جاذبه های توریستی در خاورمیانه باشد. افتتاح چرخ و فلک عین دبی به کوشش های این شهر برای جایگاه خود به عنوان یک جاذبه گردشگری دنیای ادامه می دهد. برای خرید عمده منسوجات در ایران، کدام شهر مناسب است؟ با وجود همچین بازار عظیمی در همسایگی کشورمان، مشکلات حمل و نقل و عدم رابطه مناسب با این بازار، دست کشور ما را از این بازار بزرگ و درآمد هنگفت آن،خالی گذاشتهاست. پارک برفی یک پارک بسیار بزرگ 3000 متر مربعی است که بزرگترین پارک سرپوشیده کره زمین محسوب می گردد.

هتل برج العرب از بلندترین بناهای جهان با 321 متر ارتفاع به حساب می آید. سکوی تماشایی هلی کوپتر هتل پلتفرمی را برای تعدادی از شیرینکاری های باورنکردنی فراهم کرده است. اگر قصد سفر به دبی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتماً از این بازار نیز دیدن کنید یا از سرپرست تور بخواهید که شما را به آنجا ببرد. وب سایت دبی باما جهت رفاه حال هموطنان عزیز راهاندازی شده است و در آن سعی شده تا با معرفی مراکز تفریحی شهر دبی از جمه موزه ها و مراکز خرید و پارک های آبی دبی و دیگر مناطق تفریحی و کاهش هزینه های گردش، خدمتی برای آن دسته از عزیزان که قصد سفر به شهر دبی، را دارند فراهم شود. همچنین از مناطق شیعهنشین در این کشور میتوان به دوبی، ابوظبی و تا حدودی به شارجه اشاره کرد. از جالبی های برج این است که در ضلع شمالی آن می توان یک صلیب را مشاهده کرد که همین مسئله سبب اختلاف میان حاکمان شد. روزانه هزاران مدل از پارچههای مجلسی و غیر مجلسی از دبی و امارات به دیگر کشورها ارسال میشود و این موضوع سبب رونق روزافزون این کشور شدهاست. در گذشته این بخش شامل صادرات اتومبیل، قطعات الکترونیکی، ماشین آلات، شیشه و پلاستیک از سایر کشورها به ایران بود. روابط رو به زوال بانکی نیز تجارتهای مرتبط با صادرات کالاهای دیگر از سایر کشورها از طریق بنادر دبی و فرودگاههای امارات به ایران را سختتر کرده است. یکی دیگر از جاذبه های نزدیک دبی مال آبنمای شگفت انگیز دبی است. علاوه بر جاذبه های گردشگری یکی دیگر از دلایلی که باعث جذب توریست به این شهر شده است، وجود بازارهای تجاری می باشد، بازارهای که انواع کالاهای مصرفی از تمام نقاط دنیا را در خود جای داده است.

مجموعه های گسترده ایی از هنر و دیگر گالری هایی شامل هم آثار هنرمندان محلی و هم هنرمندان سراسر دنیا در سرتاسر این مرکز وجود دارند که به هر بازدید کننده ای اجازه میدهند تا قطعه مورد نظرش را بگیرد و با خود به خانه ببرد. در این بازار میتوانید از زنجیرههای محلی لباس، کفش، حلیم، چای عربی و انواع ادوات خانگی استفاده کنید. میتوانید از Miniso امتیازات معقول، کیف دستی عالی از Parfois و آخرین مطالب خوانده شده از Borders دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با واچر دبی پرسشی داشته باشید می توانيد از طریق فضای مجازی با ما ارتباط برقرار کنید بنابراین پشتیبانی از طریق صفحه های مجازی 24 ساعته برقرار است. مبارک راشد المنصوری رییس بانک مرکزی امارات این ما اعلام کرده بود که بانکهای امارات نسبت به کار با تجار ایرانی محافظهکار شدهاند چرا که آنها باید روابطشان را با بانکهای آمریکایی حفظ کنند. به گردشگران در تور دبی پیشنهاد میکنیم که از این بازار حتما بازدید کنند، البته ناگفته نماند که گردشگران نباید عکس را فراموش کنند زیرا تصاویر بسیار زیبایی را ثبت خواهید کرد. در گذر از این بازار حتما با مسافران ایرانی بسیاری برخورد خواهید نمود. بدیهی هست که مبلغ کل برای سفارش پارچه از امارات، بر اساس قیمت روز درهم است. بلیط پیست اسکی برای یک روز کامل در شیب حدود ۳۱۰ درهم امارات، برای مدت زمان دو ساعت حدود ۲۱۰ درهم می باشد.

صاحبان آنها خانواده های کامل هستند و صنایع دستی تجاری به ارث برده می شوند. این تفریحات به اندازهای هست که یک روز کامل از برنامه سفر به دبی را به خوشگذرانی در این آکواریم اختصاص دهید. تفریحات دبی برنامه منظمی دارند که طبق آن برنامه گردشگران را با مناظر و جاذبه های دبی آشنا می کنند. در با جاذبه های بسیاری از این دست مواجه خواهید شد. با پرداخت هزینه در نظر گرفته شده و دریافت بلیت ورودی، شما میتوانید حداقل ۳ تا ۴ ساعت از زمان سفر خودتان را به بازدید از دهکده جهانی دبی اختصاص دهید. دهکده جهانی دبی در ماه های زمستان، به طور معمول از نوامبر تا آوریل، فعالیت می کند. فعالیت ما به ۳ صورت و در ۳ کشور است. از مزیت های خرید از پِلَوَر این میباشد که تمام اجناس ما با روش ته لنجی از دبی ارسال میشوند. دبی را همه به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای جهان میشناسند. در این صورت، مراجعه به پارک های آبی دبی گزینه مناسبی برای آن ها محسوب می شود. یکی دیگر از وسایل آبی برج سورج است. ما پس از ثبت کردن سفارشات خریداران بسته به نوع سفارش آنها مبلغی به عنوان بیعانه یا کل مبلغ را دریافت میکنیم. موزه آینده دبی از 7 طبقه تشکیل شده است که ما در اینجا آنها را معرفی کرده و تصاویر آن را به تفکیک قرار داده ایم.

فروشگاه پِلَوَر پس از چندین سال ارتباط با کشور امارات و واردات لباسهای سنتی جنوبی و پارچه مجلسی، توانسته یک پل مورد اطمینان در میان بازارِ جنوبِ ایران و دبی، احداث کند. سالن B انواع غذاهای خوش طعم دریایی، بین المللی و غذاهای عربی متنوعی را ارائه می کند. با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک امارات متحده عربی- دبی می توان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. تولیدات پارچه و پوشاک در امارات عربی به صورت گستردهای عرضه میشود و محصولات متنوعی از جمله لباس های آماده، پوشاک اسپرت، لباسهای مذهبی و لباسهای مجلسی تولید میشوند. شما نیز میتوانید با شرکت و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک ( IATF ) امارات متحده عربی- دبی محصولات خود را به شرکت های اروپایی و آسیایی معرفی کنید و سهمی در این صنعت نساجی و تولد پارچه امارات عربی داشته باشید. چه کسانی در نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک امارات متحده عربی- دبی مشارکت می کنند؟ علاوه بر وسایل تفریحی آبی مهیج وجود اقامتگاههای کوچ در اطراف لاگونا این امکان را به گردشگران میدهد تا لحظاتی سرشار از آرامش را در پارک سپری کنند. 5. تفریحات و سرگرمی: علاوه بر امکانات فرهنگی و تاریخی، دهکده جهانی دبی دارای تجهیزات تفریحی و سرگرمی مختلفی است که شما میتوانید از آنها استفاده کنید. فرودگاه بین المللی دبی، نهر دبی و بازار پارچه دبی در فاصله 10 دقیقه با ماشین این هتل می باشد.مرکز تجارت جهانی دبی و بازار دبی تا این هتل 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

موفقیت در نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک دبی علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد. برای آشنایی بیشتر با چشم دبی چرخ و فلک معروف جهان و خواندن حقایق جالب و اطلاعاتی مانند هزینه ساخت، شرکت سازنده، آدرس، قیمت بلیط، ساعات بازدید و داخل چرخ و فلک بزرگ دبی با تراولا همراه باشید. امارات سومین کشور وارد کننده پوشاک در خاورمیانه است و شرکت در این نمایشگاه برای توسعه تجارت و بازاریابی بسیار مناسب خواهد بود. منظره ای از خط آسمان شهر، با پرسپکتیو دید پرنده ای که از این ارتفاع دیده می شود، گیج کننده است. بانکهایی در امارات هستند از جمله بانک دبی، در مورد کار با ایران بی میل هستند چرا که از تحریمهای ثانویه آمریکا میترسند. چرا بازدید از دهکده جهانی دبی پیشنهاد می شود؟ چرا باید از نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک امارات متحده عربی- دبی بازدید کنید؟ نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک امارات متحده عربی- دبی بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. مهمانان با جراحت های مشهود اجازه استفاده از سرسره های پارک را نخواهند داشت.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجاره خودرو در دبی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.